Aktualny asortyment dostępnych w sprzedaży mebli znajduje się na naszej stronie w zakładce Katalog mebli, który na bieżąco aktualizujemy.
Wszystkie oferowane przez nas meble można obejrzeć osobiście w naszym magazynie w m. Bieniewice pod Warszawą (kod pocztowy: 05-870), w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub drogą mailową.
Magazyn jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00 oraz w sobotę w godzinach 09:00-14:00.
Zamówienie w naszym sklepie internetowym można złożyć w następujący sposób:
- Za pośrednictwem odpowiedniego formularza do każdego oferowanego przez nas towaru
- Poprzez wysłanie zamówienia mailem pod adres: sale@amadeusgroup.pl
- Poprzez złożenie zamówienia telefonicznie dzwoniąc pod numer:
+48 696 874 095
+48 889 842 751
Po złożeniu zamówienia nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów oraz będą prowadzili ciebie podczas całego procesu realizacji zamówienia.
Po zrealizowaniu zamówienia jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji.
W razie jakichkolwiek pytań czy niejasności prosimy o kontakt z nami pod numer:
+48 696 874 095
+48 889 842 751
Nasi pracownicy zawsze są gotowi pomóc w doborze mebli, tak aby odpowiadały Państwa potrzebom.
Kupując meble w naszym sklepie klienci mogą odebrać meble osobiście lub wybrać opcje dostawy.
Dostępne opcje dostawy:
- Wysyłka przez służby kurierskie (DPD, DHL, Poczta Polska). Dana opcja przeznaczona dla przesyłek w paczkach: akcesoriów, dodatków, małych mebli, krzeseł, foteli itp.
Cena od 30 zł.
Zwykle czas wysyłki przez służby kurierskie stanowi 2-5 dni roboczych.
- Dostawa przez firmy transportowe. Dana opcja przeznaczona dla gabarytów oraz niestandardowych przesyłek: biurka, szafy, stoły, sofy itp.
Dana opcja jest realizowana przez naszych partnerów – firmy transportowe. Koszt dostawy oraz czas realizacji jest uzależniony od ilości, wielkości zamówienia oraz odległości transportu.
Dana opcja nie obejmuje wnieszienia oraz montażu.
- Dostawę na terenie Warszawy i okolic zapełniamy własnym transportem. Koszt dostawy wynosi 70 zł. brutto. Dana opcja nie obejmuje wnieszienia oraz montażu (w celu uzgodnienia warunków wniesienia albo montażu zapraszamy do kontaktu).
Przy zamówieniu powyżej 1000 zł. oferujemy darmową dostawę na terenie Warszawy i okolic.
Czas dostawy na terenie Warszawy i okolic zwykle stanowi 1-5 dni roboczych.
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23%.
Wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne. Odpowiedni dokument nadajemy w formie elektronicznej, na życzenie – w formie papierowej.
Płatności są dokonywane przelewem lub gotówką przy zakupie osobistym w naszym magazynie.
Opłata przelewem dokonuje się na podstawie dokumentów, wystawionych przez nasze biuro obsługi klienta.
Realizacja zamówienia przy opłacie przelewem następuje po zaksięgowaniu płatności, gdy nie zostały uzgodnione inne warunki.
Gwarancja
Dla towarów, które są objęte gwarancją, odpowiednia informacja jest przedstawiona w opisie każdego produktu.
Zwroty
Termin na odstąpienie od umowy przez KONSUMENTA wynosi 14 dni kalendarzowych.
Koszty zwrotu w takim przypadku ponosi KUPUJĄCY.
Zwrot środków odbywa się w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru i złożenia przez KONSUMENTA oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Powyższe warunki zwrotu dotyczą wyłącznie Kupujących, posiadających status KONSUMENTA i nie dotyczy przedsiębiorców.
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata.
Rękojmia nie obowiązuje dla wad i właściwości towaru, o których Kupujący został poinformowany w chwili zawarcia umowy.
Przy korzystaniu z usług firm przewozowych oraz kurierskich prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki podczas odbioru. Ewentualne zastrzeżenia należy zgłosić kurierowi oraz spisać protokół szkody w jego obecności. Odpowiedni protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną uszkodzeń jest podstawą rozpatrywanej przez nas reklamacji.
Szczegółowe informacje odnośnie gwarancji, zwrotu i reklamacji są dostępne w regulaminie.
Regulamin sklepu internetowego można pobrać tutaj: regulamin.